lördag 6 oktober 2012

Unbreak my heart.......



Ja alla sagor har ett slut och våran kärleksaga tog slut fortare än vad jag hade trott och hoppats på. Dessvärre ville inte RL och andra oförutsedda händelser detsamma som du och jag, även om vårt öde var bestämt långt innan vi ens visste om det, så kom den där felmarginalen emellan och ändrade på förutsättningarn. Eller är det här bara en prövning på vår gemensamma resa. För att se hur stark våran kärlek verkligen är. Det vill jag tro på. 

Jag vill inte tro att det ska sluta så här, när vi knappt har börjat våran gemensamma resa tillsammans. Utan jag vill tro att det där ödet vill pröva oss och se om vi verkligen menar allvar med våra ord vi sagt till varandra under vår resa hittills. Jag vet att jag menar allt jag sagt till dig till 110% och mera där till i alla fall. Och jag hoppas att det kommer leda till något mycket bättre och större för oss båda än det vi trodde vi skulle vara med om. För det här ÄR stort min älskade större än både du och jag kan eller kunnat föreställa oss. Bara vi gör som det står här nedanför. 






Man ska nog följa sitt hjärta mera än vad man gör. Jag har nyligen insett att jag bryr mig om alldeles för mycket om vad andra tycker och tänker, och låter det styra mitt liv. Men nu har jag insett att det är JAG som är den viktigaste personen i mitt liv och det är alltså JAG som ska ta mina egna beslut och tänka mera på mig själv än andra. Göra det jag mår bra av och det jag vill. Detta gäller även dig min älskade. Du behöver ta dig en funderare och lista ut hur du vill ha ditt liv framöver. För vi har ett band som är starkt. Och det som händer med oss är förutbestämt det är min fasta tro. 





Jag har gråtit hela kvällen sen han lämnade mig och ja nu får ni som vill ha nåt att kunna hacka på mig för och försöka såra mig med nåt att försöka använda er av. Jag bryr mig inte ärligt talat. Det här som hände under min vänskap med den här mannen är nåt som ingen kan ta ifrån oss. Han har varit en fantastisk vän och ett stort stöd till mig i båda världarna under våran bekanskap. Han har fått mig att må bra och känna mig trygg.

Torkat mina tårar när jag haft det jobbigt i SL med folk som inte förstår mig och han har gett mig så mycket kärlek som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva i mitt liv under några få veckor, innan sagan tog ett abrupt slut ikväll. Jag kommer alltid att minnas dessa veckor tillsammans med ett leende i SL och nu se fram emot en fortsättning i RL framöver. Kanske inte just nu men om ett tag när allt lagt sig. Jag är en person som lever på hoppet så länge jag kan. Det kan ingen eller inget ta ifrån mig.





Unbreak my heart.........







Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar