tisdag 2 oktober 2012

Du fattas mig.....





Ikväll saknar jag dig min älskade Geme så mycket så det gör ont i mig. Tänk vad en enda person kan få en att känna på en och samma gång. Kärlek, värme, omtanke, hopp, längtan, saknad och magont. Och allt detta på kortare tid än vad någon man någonsin har fått mig att känna i SL innan. Det här känns stort och på riktigt för första gången under mina 2, 5 år i SL. Jag är så glad att han kom in i mitt liv och tog en stor bit av mitt hjärta och jag en stor bit av hans.

Men att det ska kännas så jobbigt att vara ifrån någon man älskar så här djupt trodde jag inte. Det är som att den där stora biten saknas i mitt bröst och att smärtan bara kan försvinna när vi är tillsammans. Samtidigt som det är en helt underbar känsla att få sakna honom så är det smärtsamt. Svårt att förklara. Men jag vill inte vara utan honom även om han inte kan vara inloggad så ofta. För känslorna är äkta och då är det värt att hålla fast. This was meant to be. Det tror jag fast och helt på.




 


Säger som Ronja Röverdotters pappa Mattis "Han fattas mig....."



Vi ses snart min älskade Geme, älskar dig!

Din Helene 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar