onsdag 26 september 2012

En ängel





Ja, min blogg handlar bara om kärlek och romantik just nu för det är det mitt liv är uppfyllt av. Jag har fallit handlöst för en man i SL. Vi började vår gemensamma resa som vänner. Jag var för blind för att se alla hans försök till att prata och vara vänlig, hans små gester som visade att han ville vara nära mig och prata med mig. Jag såg honom bara som en god vän. Stackars underbara vackra du! Men nu vet jag bättre. Som tur var gav du inte upp på mig. 

Vi har alltid haft ett speciellt band mellan oss ända sen första gången vi träffades, men jag kunde ju aldrig föreställa mig att en sån fantastisk kille skulle vilja ha mig. Men jo så var det. Och nu står vi här i början av vårt fantastiska gemensamma SL liv tillsammans. Snart, snart kommer de som är nyfikna att få reda på vem det är. Det har ju redan förekommit bilder på oss för jag har haft så svårt att inte visa upp denna enormt vackra person. Jag är lycklig och det är klart att jag då vill visa det för hela världen. Jag använder hellre min blogg till att sprida kärlek och glädje än att smutskasta och prata illa om någon annan person i SL. Det är inget jag gör. 

Folk tror att jag är en ond person men där har de fel. OM ni ser mina senaste inlägg här förstår ni kanske att jag är en varm och kärleksfull person. OM inte så skiter jag i det just nu. Huvudsaken är att min älskade inte gav upp hoppet om mig utan fortsatte att höra av sig. Nu är jag fast i hans nät på obestämd tid. Men fick jag bestämma så vill jag aldrig komma loss från denna underbara man. 
Vår resa kommer bli den mest fantastiska resan i mitt liv, det känner jag på mig. 





Ja jag är kär i dig!!




I will be your angel, that protect you from danger......

Kyssar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar