fredag 28 september 2012

En fantastisk kärlekskväll


Ja det blev verkligen en helt fantastiskt underbar fredagkväll/natt i SL för fröken Dragoone. Först piffade jag och trixade för att överraska min fina älskade. Vi skulle ha en helkväll tillsammans i SL, eftersom det var fredag och jag såg extra mycket fram emot att få vara ensam med min nya kärlek i flera timmar. Bara vi två ensamma på ett jättefint ställe jag hittat i SL.

När allt var klart var det bara att lägga sig och vänta på att han skulle komma in. Tiden går verkligen sakta när man väntar så där. Som tur var hade jag en tidning med mig som jag kunde bläddra i under tiden. 



Men till slut kom han då äntligen min fina fina kille. Och ja idag kommer jag avslöja vem det är. Vet inte hur många som läser min blogg, men några sidvisningar har jag i alla fall och känner jag djungeltrumman i SL rätt så lär den väl gå. 




Finns det nåt mysigare än att krypa upp i knät på den man är superkär i och saknat så mycket att  man tror att hjärtat ska hoppa ur bröstet när man väl ser han dimpa ner framför en. Nej jag tror inte det, jo en del saker kanske men de är väl rätt så relaterade till varandra...hmm



Vi hade en fantastisk kväll tillsammans, med, dans, gos, prat och åter prat. Det är så mycket man vill veta om varandra när man är nykär, nyfikenheten vet inga gränser. Tusen frågor snurrar runt i huvudet. Och vi pratade nästan i mun på varandra.  Jag vill ju att han ska berätta om sig och han vill att jag ska berätta om mig. Men vi hitta en fantastiskt skön balans som vi gjort hela tiden hittills under vår resa, som började med vänskap, som så småningom växte in i romantik, och förälskelse. Det här är nåt stort det känner vi båda. Och ingen av oss har känt riktigt så här tidigare, så det är verkligen jättespännande och se vart detta  kommer leda oss två.



Så låt mig då få presentera min fantastiskt fina och underbara pojkvän Geme Marioman. Han är bara MIN och jag är bara HANS. Och jag hoppas att vår resa tillsammans i SL kommer att ta oss långt bort kanske ända ut i RL vem vet. Det står skrivet i stjärnorna. Först ska vi utforska SL tillsammans och den världen tar kanske flera år att se innan vi är redo att lämna den. 




Ser fram emot den här resan med dig min älskade!
Puss & kram
DIN Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar