söndag 16 september 2012

Smygpremiär av Bounce Bar på Yadkin



I fredags hade Dj Apollon smygpremiär av sin nya skakarumpaklubb i på Yadkin. Och givetvis var undertecknad nyfiken att se vad det var för nåt. Men lite tveksam var jag då till att gå dit då jag sällan besöker svenska event längre. Och var på Kicki´s brygga förra lördagen. Jag vill ju inte låta folk tro att jag är "tillbaka" permanent på de svenska eventen.....hehe

Näe skämt och sido, jag fick ett IM från Lelle som berätta att Dj Apollon hade smygpremiär på sin klubb, jag visste givetvis inget om det för det var nog bara annonserat på bloggar och i Yadkins egen grupp, och där är jag inte en regelbunden besökare. Så hade Lelle inte skickat ett IM så hade jag totalt missat detta. MEN jag är superglad att  han uppmärksammade mig på denna fantastiska klubb. När jag damp ner fick jag lite känslan av en blandning av gammal hederlig SF biograf , orient och lite bordell (sorry Apollon :) ). 

Men det var en varm och härlig miljö han fått till vår kära Apollon, och fullt med folk var det med. Inte de jag brukar se på Yadkin utan lite nya ansikten var det allt för mig.....kul! 




När jag landa på klubben sa Lelle åt mig att hoppa upp på scenen med skeletten för han stod bakom en filmkamera och filma och som den väluppfostrade kicka jag är så gjorde jag som han sa och ställde mig snällt där och skaka rumpan i takt till musiken. 




Jag tyckte killarna på scenen såg lite beniga och slitna ut så jag fråga Lelle om jag inte fick hoppa ner till de andra "dödliga" på golvet istället och då gjorde han det med. Apollon spelade en salig blandning av musik och jag tror inte allt gick under etiketten "bounce"....hehe...men inte mig emot. 




Som sagt en varm och härligt inbjudande klubb har Apollon fått till. Stämningen var god med under hela kvällen.  Och han hade nog ett litet gott öga till mig under kvällen för han spelade både Arvingarna, Barbados och "min" låt med Friends "Lyssna till ditt hjärta" som Apollon ofta tillägnar mig på sina events. Och jag vet PRECIS vad han menar och jag gör det Apollon så ofta jag kan det lovar jag. 




Jag blev så glad att Andy titta förbi och festade lite med mamsen det är alldeles för sällan nu för tiden. Min adoptivson har blivit vuxen och flyttat hemifrån och har egen "familj" nu i SL. Ja man och djur räknas väl som "familj" även i SL. 



Kvällens dj/värd/klubbägare i egen hög person Dj Apollon. Han var verkligen "lysande" denna kväll i flera avseenden. Hoppas du får/fick en angenäm resa till Afrika som du sa du skulle fara till i RL. 

Kvällen slutade med att Apollon och Wiz stod topless på bardisken och jag och DJM stod nedanför och såg dumma ut....hehe. Tyvärr kraschade Apollons ljud och sen även han själv så det blev ett litet snöpligt slut på kvällen, men en härlig kväll var det i allafall. 

Kram
Helene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar