måndag 24 september 2012

Sockerdricka i hela kroppen





YAAAY....ni  vet väl hur det känns när man är förälskad, det bubblar i hela kroppen och man kan inte sluta tänka på personen som får en att må så fantastiskt bra. Jag har en sån känsla nu och jag är supermegalycklig. Nu kan hur många surtanter och klimateriehäxor/troll som helst försöka trycka ner mig och få mig ur balans bäst dom vill. De kommer inte lyckas för jag mår så jäkla glad. 

Jag har träffat den mest fantastiska mannen i hela SL, och våran resa kommer bli något alldeles fantastiskt om vi nu hittar våra pass så klart så vi kan dra iväg nångång på den.  





Byt ut vissa bitar i texten så det blir en kvinna som sjunger till en man så har du en låt till dig från mig. Är så glad att du fann mig och jag dig.



Puss & Kram
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar