torsdag 13 september 2012

Mina outfit på Catwalken


Som lovat kommer här bilder på mina fyra outfits jag visade på Fashionshowen hos Last i förrgår.
Jag har tagit bilder i min fotostudio för att jag inte lyckades få med alla på bild och det inte blev så bra bilder när det var full show, jag hade ju lite annat att göra med än att ta bilder just då...hehe



Först ut är min vardagsoutfit/casual. Men jag har även haft den på lite mindre formella event i SL. Älskar den här outfiten speciellt toppen och har den faktiskt i svart med. Och även byxorna till finns i både svart, vitt och brunt så en bra bas som man kan mixa och matcha som man vill. Den är köpt på Ema´s secret. 




Nästa outfit är swimwear, en läcker baddräkt i zebramönstrat som är ett mellanting mellan bikini och baddräkt. Den är inköpt på !!RMA.



Min fantastisk sensuella klänning till Formal och elegant event är en av mina favoritklänningar faktiskt. Har den även i rött, och känner mig genast otroligt fin och elegant i den, men även sexig. Många långklänningar eller formalklänningar är lite tråkiga tycker jag. Men den  här blev jag kär i direkt när jag såg. Den är köpt i en butik som jag inte tror finns länge **F.C.L.** JUPE. 



Så den sista underkläderna som egentligen är en änglaoutfit som jag vann en "best in white" med på Måndagsbörsen kring jultid. Men jag tog bort vingarna, glorian och det vita håret och tog annat hår så blev det perfekt. Den kommer från Costume Creations.



Så här ser hela outfiten ut, förutom att det var ett par fula högklackade skor med så jag bytte ut dom mot egna stövlar istället. 

Stövlarna är för övrigt från Drakke, och skorna från N-core. 

Nu har ni sett mina outfits och får jag säga vad jag tycker så skulle jag ju givetvis ha vunnit.....hehehe

Kram
Helene 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar