söndag 29 juli 2012

Grannfest för Second Norway och Snug Harbor

Nu var det ett tag sen jag blogga ser jag, och ja jag har haft fullt upp med RL det blir ju lätt så i perioder, speciellt sommartid.

Men Idag vill jag dela med mig av lite bilder från grannfesten mellan SN och SH, det var grått och laggigt som sig bör när det är stor fest i SL. Först ut var en grupp som uppträdde med olika trummor, färgglatt och trummigt. Men då lagga det så mycket så vi fick flytta oss till en annan sim och fortsätta lyssna på uppträdandet.








Efter trumkonserten flyttade vi oss tillbaka till Snug Harbor och njöt av en Rysk sångerska vid namn Nehama som skulle sjunga lite romantisk jazz, men jag tycker nog det var lite annat än jazz. Det var gamla härliga klassiker lite storbandsaktigt, men hon var kanonbra. Ser ni namnet så gå absolut och besök en av henne konserter. 


En skön och behaglig söndagkväll blev det på Snug Harbor med denna sammetslena röst.

Hoppas ni får en trevlig vecka!


Kram
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar