onsdag 18 juli 2012

Sommarkonsert på Gennis

Idag var det då dags igen för lite happening i Second Norway. Ja nu händer det ju saker där varje dag tycker jag när jag loggar in. För det tillkommer nya simmar hela tiden. Nu är SN uppe i hela 15 simmar. Och det har börjat bli väntelista för att få en av det efterlängtade tomterna i detta vackra vatten-Mecka i SL.
Och jag är så glad att jag får vara en del av detta lilla samhälle.

Men idag var det alltså sångaren Urban Harvy som förgyllde scenen utanför Gennis bar.




Och många var vi som kommit hit denna kväll för att lyssna på denna sammetsröst som verkligen lät som bomull i öronen. 



Ey hade fixat en buss som plocka upp de som behövde skjuts till konserten och vi var några tappra Second Norwaybor som vågade oss med på turen. Den gick lite hit och dit och vid ett tillfälle även över en bro som höll på att öppnas. DÅ var jag riktigt rädd kan jag avslöja. 



Men vi kom fram helskinnade till slut på Vestbryggan. 



Där höll Urban på att värma upp för full och flera och flera droppa in under konsertens gång också. Det var en fantastisk konsert. 


Självaste storbossen Tor Genna var online denna kväll och njöt av konserten han med. Det är nåt speciellt när Tor är med på event i baren. Stämningen blir alltid extra god, bara av hans närvaro. Eller så är det kanske bara jag som tycker så. 

Nu är det dax att dra iväg ut på shopping i SL. Det kan man ALDRIG göra för mycket eller ofta....hehe

Kram 
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar